Listing 1 - 10 of 42 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Contents -------- 1. AC&P and marketing objectives 2. Target audience action objectives 3. Communication objectives and positioning 4. Creative strategy 5. Integrated communications strategy 6. Media strategy 7. Advertising research and evaluation
Adverteren. --- Marketing. --- Marketingcommunicatie. --- Marketingplan. --- Reclame en media. --- Reclame. --- Trade marketing.
Choose an application
Applied marketing --- marketing --- Distribution strategy --- verkoopanalyse --- consumentengedrag --- marketinginstrumenten --- E96203.jpg --- Marketing --- Distributie --- Marketingcommunicatie --- Prijsbeleid --- Trade marketing --- Distributie. --- Marketingcommunicatie. --- Prijsbeleid. --- Trade marketing.
Choose an application
Consumer goods Marketing --- Domestic marketing --- Marketing --- Marketing domestique --- Retail marketing --- Retail trade Marketing
Choose an application
Consumer goods Marketing --- Domestic marketing --- Marketing --- Marketing domestique --- Retail marketing --- Retail trade Marketing --- Marketing.
Choose an application
Consumer goods Marketing --- Domestic marketing --- Marketing --- Marketing domestique --- Retail marketing --- Retail trade Marketing
Choose an application
Consumer goods Marketing --- Domestic marketing --- Marketing --- Marketing domestique --- Retail marketing --- Retail trade Marketing
Choose an application
Consumer goods Marketing --- Domestic marketing --- Marketing --- Marketing domestique --- Retail marketing --- Retail trade Marketing --- Marques de commerce.
Choose an application
Wie naar trends kijkt constateert dat trends elkaar in een steeds sneller tempo opvolgen en dat er oneindig veel verschillende trends zijn. Wie trends ziet, weet dat sommige trends heel langzaam maar ingrijpend ons leven veranderen en weet ook wat de gevolgen van ontwikkelingen voor de toekomst zijn. In ZIEN -- Trends van vandaag, markten van morgen geeft Hilde Roothart een beeld van de manier waarop de maatschappij en de consument veranderen. Daarnaast geeft zij aan op welke manier bedrijven en organisaties kunnen inspelen op ontwikkelingen en trends. In ZIEN wordt duidelijk wat de richting is die we opgaan en worden de keuzes die we voor de toekomst moeten maken zichtbaar. Wie dit boek heeft gelezen kan ophouden met het kijken naar trends en beginnen met het creëren van zijn eigen toekomst. Hilde Roothart (1966) studeerde modevormgeving aan de Utrechtse Hogeschool voor de Kunsten. In 1996 richtte ze het adviesbureau Trendslator op, dat zich richt op de vertaling van trends naar strategieën en concepten, markten en merken. Ze publiceerde over trends in Eye, NieuwsTribune, NRC Handelsblad, TextielVisie en Tijdschrift voor Marketing. Roothart schreef eerder samen met Wim van der Pol Van trends naar brands. Daarnaast is ze bekend als spreker op congressen en seminars.
Consumer goods Marketing --- Domestic marketing --- Marketing --- Marketing domestique --- Retail marketing --- Retail trade Marketing --- Marketing. --- Trends.
Choose an application
Marketing --- Economic law --- Consumer goods Marketing --- Domestic marketing --- Marketing domestique --- Retail marketing --- Retail trade Marketing --- Business enterprises --- Finance
Listing 1 - 10 of 42 | << page >> |
Sort by
|