Listing 1 - 10 of 42 << page
of 5
>>
Sort by

Book
Marketing in the tourism industry : the promotion of destination regions
Authors: ---
ISBN: 0415045452 9780415045452 Year: 1990 Publisher: London New York Routledge

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Advertising, communications and promotion management.
Authors: ---
ISBN: 0071155147 Year: 1998 Publisher: Boston : McGraw-Hill,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Contents -------- 1. AC&P and marketing objectives 2. Target audience action objectives 3. Communication objectives and positioning 4. Creative strategy 5. Integrated communications strategy 6. Media strategy 7. Advertising research and evaluation


Book
Trade marketing : de strijd om de schaarse schapruimte.
Author:
ISBN: 9052611920 Year: 1996 Publisher: Schoonhoven : Academic Service,


Book
Everything you need to know about marketing
Authors: ---
ISBN: 1850919453 Year: 1990 Publisher: London Kogan Page

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marketing : contemporary concepts and practices
Authors: ---
ISBN: 0205131506 Year: 1992 Publisher: Boston London Toronto Allyn and Bacon

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Construire un plan marketing performant
Authors: ---
ISBN: 2729604103 9782729604103 Year: 1994 Publisher: Paris InterEditions

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Les bases du marketing
Authors: --- ---
ISBN: 2711795608 9782711795604 Year: 1995 Volume: *6 Publisher: Paris Vuibert

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Les poids des marques ... la vitesse des marchés
Author:
ISBN: 2842110161 9782842110161 Year: 1996 Publisher: Paris Village Mondial

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Zien : trends van vandaag, markten van morgen
Authors: ---
ISBN: 9789047000815 Year: 2005 Publisher: Amsterdam Antwerpen Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wie naar trends kijkt constateert dat trends elkaar in een steeds sneller tempo opvolgen en dat er oneindig veel verschillende trends zijn. Wie trends ziet, weet dat sommige trends heel langzaam maar ingrijpend ons leven veranderen en weet ook wat de gevolgen van ontwikkelingen voor de toekomst zijn. In ZIEN -- Trends van vandaag, markten van morgen geeft Hilde Roothart een beeld van de manier waarop de maatschappij en de consument veranderen. Daarnaast geeft zij aan op welke manier bedrijven en organisaties kunnen inspelen op ontwikkelingen en trends. In ZIEN wordt duidelijk wat de richting is die we opgaan en worden de keuzes die we voor de toekomst moeten maken zichtbaar. Wie dit boek heeft gelezen kan ophouden met het kijken naar trends en beginnen met het creëren van zijn eigen toekomst. Hilde Roothart (1966) studeerde modevormgeving aan de Utrechtse Hogeschool voor de Kunsten. In 1996 richtte ze het adviesbureau Trendslator op, dat zich richt op de vertaling van trends naar strategieën en concepten, markten en merken. Ze publiceerde over trends in Eye, NieuwsTribune, NRC Handelsblad, TextielVisie en Tijdschrift voor Marketing. Roothart schreef eerder samen met Wim van der Pol Van trends naar brands. Daarnaast is ze bekend als spreker op congressen en seminars.


Book
Le marketing des résultats
Authors: --- --- ---
ISBN: 9782874033414 Year: 2014 Volume: *1 Publisher: Bruxelles La charte

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 42 << page
of 5
>>
Sort by